dinsdag 23 februari 2016

Project Tas deel 7


Daar zijn we weer met een kaartje dat in mijn geweldige vakkentas komt.
Geen idee waar ik het over heb? Lees dan bij dag 1 over mijn laatste project, project 'Tas'.

Mijn tas moet een afspiegeling worden van kaartjes en projecten die ik leuk vind én wat staat voor Stampin'Up! En Project Life is een steeds groter groeiend onderdeel hiervan, want je kunt er zoveel leuke dingen mee doen. Wil je dit zelf graag uitvinden? Boek dan de Project Life workshop bij me, dan leg ik je alles uit en ga je hiern zelf heerlijk aan de slag met de foto's die je zelf uitkiest.

Vandaag dus Project Life. Ik heb gebruik gemaakt van de gratis Project Life set die je krijgt in de Sale-A-Bration actie: voor iedere EURO 60,00 die je besteedt, mag je een gratis cadeau uitkiezen. Deze PL kaartjes-set is er één van:


Het leuke hiervan is dat hij past bij de grote set 'Memories in the Making Project Life Card Collection' op pagina 43 van de Voorjaarscatalogus. Ook bij de Project Life producten worden er bundels aangeboden met 15% korting: je krijgt dan de stempelset, de kaartcollectie én de 'Accessory Pack. En als je die koopt, ben je in deze serie EURO 46,00 kwijt. Koop je het mooie Kraft album en een setje insteekhoesjes erbij kun je én meteen aan de slag én je kiest gedurende de Sale-A-Bration periode deze extra kaartjes erbij. Wil je advies in wat aan te schaffen, neem contact met me op en ik help je graag.

En dan nu écht terug naar de kaart van vandaag :) Ik had geen foto van mijn schatjes bij de hand op normaal formaat, dus is het een grote pasfoto van de schoolfoto's van vorig jaar geworden. Als je ziet hoe ze veranderen in zo'n korte tijd ... ongelooflijk.
De basis is een stuk Whisper White Thick Cardstock, zodat het goed past in het vakje van de tas. De volgende laag is een Project-Life kaartje in de kleur Watermelon Wonder met kleine glanzende hartjes. Dan weer een stukje Whisper White waar ik het fotootje op gemat heb. En dan weer een PL-kaartje, doorzichtig met een leuk frame erop. Ik heb stukjes washi tape gebruikt om het vast te zetten (en een beetje Tombow natuurlijk) en een klein hartje in Glimmer Paper. De stempel komt uit de PL set uit de jaarcatalogus op pagina 54, genaamd 'Project Life Remember This'.


Hier een poging om de details van de schattige kaartjes goed te zien. De hartjes en
de doorzichtige overlay, in hou ervan!
Ik ben blij met het eindresultaat en het kriebelt toch eigenlijk om meer met PL te doen met mijn eigen foto's! Eerst maar eens uitzoeken en printen en dan heerlijk aan de slag! Doe jij mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten