maandag 14 maart 2016

Project Tas deel 14

We zijn er weer met een nieuwe aflevering uit de serie:


Vandaag enige vertraging met de blogpost, want er waren calamiteiten in huize Jeuken. De verwarmingsketel had kuren, in het weekend al iemand geweest, vandaag 2 andere monteurs: lek in de leidingen, maar we weten niet waar ze in de vloer zitten. Dus dat wordt nog vervolgd :(

Enfin, weer een leuk kaartje voor in m'n vakjestas! Misschien dat dit m'n humeur beter maakt ;)
Ik wil me een keertje verdiepen in het kleuren met Watercolor paper plus de geweldige inkt en de Aqua Painters. Vaak als ik inkleur, is het met de Blenderpen en dat is voor kleine stukjes prima, maar voor wat grotere stukken vind ik het iets minder. 

Vandaag een eerste aanzetje hierin. Ik heb voor het kaartje van vandaag de stempel 'A Little Smile' gebruikt. Gestempeld met Stazon zwarte inkt op Watercolor Paper en ingekleurd met onze inkten en de Aqua Painters. Ik wilde meer soorten papier gebruiken, maar vond het een beetje te druk. Het is al zo'n klein kaartje, dus heb ik alleen een Blushing Bride achtergrond gebruikt en een paar sequins.



Natuurlijk kon een beetje bling niet ontbreken!

Wat vinden jullie ervan vandaag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten