donderdag 31 maart 2016

Project Tas deel 19


Alweer tijd voor vakje 19! Ben je er klaar voor?

Het blijft lastig ... mannenkaarten. Ik probeer het echt, begin met 'mannenkleuren', maar eindig toch vaak met een strikje en een blingetje ... oeps!

Bij dit kaartje heb ik me ingehouden en is de enige uitspatting een glitterhartje, maar dat mag best, toch?


Oké, misschien is het lettertype ook een beetje vrouwelijk :)
De tekst komt uit de prachtige set 'Birthday Blooms' uit de Voorjaarscatalogus.

Niet vergeten, vandaag is het 31 maart en dat betekent dat je alleen vandaag nog iets kunt bestellen en daarmee gratis cadeaus kan kiezen bij een bestelling vanaf EURO 60,00. De verzamelbestelling is gisteren de deur al uitgegaan, maar je kunt me altijd je bestelling mailen of bestellen via mijn webshop (link aan de rechterkant van dit blog).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten