woensdag 3 augustus 2016

Een bootje ...

Swirly Bird was één van de sets uit de jaarcatalogus die wij als demonstratrice mochten preorderen. Er zijn heel veel voorbeelden mee gemaakt en voorbij gekomen, ik zelf heb de set nog niet zoveel gebruikt.

Ik wilde mijn voorraad babykaarten weer een beetje aanvullen en besloot deze set te gebruiken hiervoor. Morgen een tweede kaart met het bootje, vandaag deze twee in 2 verschillende formaten:







De kaart is eigenlijk gewoon nagemaakt, ik was aan het surfen op Pinterest en kwam deze tegen van Sabine 'Stempelbiene' dat ik hem wilde namaken: KLIK HIER. Waar zijn de tekst 'hooray' heeft gebruikt, heb ik bij de eerste kaart een tekststempel van Stampin'up! gebruikt en bij de tweede eentje van een ander merk. Ik moet zeggen dat ik minder heb met vierkante kaarten, hebben jullie een favoriet formaat kaart?

De set Swirly Bird ziet er als volgt uit:


De stempelset is apart verkrijgbaar van de stansen, maar in de bundel uiteraard voordeliger. De mogelijkheden met deze set zijn eindeloos: bloemen, netjes met het vogeltje, de bootjes maar ook een vlieger kan ermee gemaakt worden, geweldig toch??

Morgen zoals gezegd een tweede kaart met het bootje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten