dinsdag 20 september 2016

Open Huis

Vorige week zaterdag hield ik mijn eerste Open Huis! Ik wilde op een leuke manier de nieuwe Najaarscatalogus presenteren en ik ben zó blij dat ik hiervoor gekozen heb!

Wat een inloop en wat een gezelligheid en enthousiasme!

Behalve een leuke goodie bag met o.a. de nieuwe Najaarscatalogus kon er ook aangeschoven worden voor een mini make-and-take, een label maken voor Halloween of Kerst. We maakten gebruik van die enige set Cookie Cutter met bijbehorende stempelsets! Ook kon men zich inschrijven voor de nieuwste najaarsworkshops.

Een kleine impressie:

De enige set 'Tin of Tags' met bijbehorende stempelset.

Normaal gesproken ben ik niet zo into Halloween, maar deze set is onmisbaar in je collectie!

De huisjes sloegen ook goed aan, je kunt er zoveel kanten mee op (Sweet Home met bijbehorende Thinlits).
Floor was samen met vriendin Liz hoofd Make-and-Take en dat konden ze supergoed!
Ze wilde natuurlijk wel zelf even een variant maken op het origineel!
 Alle aanwezigen nogmaals bedankt, ik heb geweldig genoten en hopelijk volgend jaar weer!!

1 opmerking:

  1. Hoi Anne-Marie,

    Het was erg gezellig. Leuke label gemaakt.
    Floor heeft het goed uitgelegd.Ik hoop toch echt een keer een workshop bij je te kunnen doen.

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen