donderdag 1 september 2016

We zijn weer live!!

Joehoee ... de weken zijn voorbij gevlogen, want vandaag is het alweer 1 september en dat betekent dat we live zijn met de nieuwe Holiday Catalog 2016-2017. Je vindt hem digitaal aan de rechterkant van mijn blog en als je je hebt aangemeld voor mijn Open Huis op zaterdag 10 september a.s. (van 11.00 uur tot 15.00 uur), dan krijg je hem automatisch!
Kun je die dag niet of woon je niet in de buurt, maar wil je wel graag de papieren versie? Mail me en hij komt alleen tegen verzendkosten jouw kant op!


Hij is weer geweldig dames en heren! Voor ieder wat wils, veel verschillende sets met bijpassende producten in de meest geweldige kleurtjes!!! Heerlijk!! Je zou er bijna zin in de winter van krijgen :)

Maar we zijn er nog niet ... want de aankomende drie weken hebben we weer extra deals voor je, die steeds 1 week geldig zijn!
We beginnen  vandaag met deze schatjes:

Je kunt deze gewoon via mijn webshop bestellen!

Niet vergeten; op zondag 11 september gaat er een verzamelbestelling de deur uit. Wil jij uit die heerlijke catalogus bestellen ... of gewoon uit onze grote, want laten we niet vergeten dat die tjokvol met prachtige producten staat, mail me op annemariejeukenvissers@yahoo.com en het wordt geregeld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten