maandag 28 november 2016

Krijtbord-kaartjes

Het is een beetje een gek woord, maar het dekt de lading zullen we maar zeggen 😛

Op Pinterest zag ik een tutorial voorbij komen (HIER IS DE LINK over hoe je een krijtbord effect kon krijgen met behulp van je Silhouette Cameo. Het komt er in het kort op neer dat je een label aanmaakt in je programma, zwart inkleurt en een tekst erop plaatst met een soort schaduw erachter. Dan print en snijdt je het uit, pakt een echt krijtje en maakt het wat witter. Dat is het!

Nou, dat wilde ik natuurlijk een keer uitproberen en het werkte als een tierelier. Ik heb wel eerst het hele huis op de kop gezet op zoek naar een krijtje en vond er uiteindelijk eentje bij m'n moeder bij een memobord.

Ik heb het krijt-tekstje gecombineerd met Stampin'Up! materialen - uiteraard - en ik ben gék op de Subtles kleuren, dus ik ben daarmee deze keer los gegaan.
De bloemen zijn gemaakt met de Botanical Buidler Framelits en als je net zoals mij dol op bloemen bent, kan ik je verklappen dat er in de nieuwe Voorjaarscatalogus weer veel staan!!



Op de foto's is het niet te zien, maar de roze is een formaat groter dan de onderste twee.

Ik ben er erg blij mee, het doet al een beetje aan het voorjaar denken en alhoewel het nog winter moet worden, kan ik niet wachten totdat het lente is!






1 opmerking:

  1. Wat is dat gaaf gedaan zeg. Ik heb deze set ook en ook de silhouette...dus ik ga dit ook eens proberen...zooooo leuk. Dank voor je uitleg. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen