zaterdag 26 november 2016

Oma ...

...  had ze vroeger altijd ... Wilhelmina Pepermuntjes. Wie kent ze niet?
En ik ... ik vind ze niet lekker haha! Niet erg, er zijn er genoeg die ze wel lekker vinden en daar is dit doosje dan voor!

De basis is gemaakt van Crumb Cake cardstock en het DSP komt uit hetzelfde blokje van gisteren, nl. Warmth & Cheer.


De stempelset die ik het gebruikt het Tin of tags en hoort bij de Project Kit met dezelfde naam;  een énig rood blikje met allerlei leuke spulletjes om heel veel tags te maken, maar meer daarover morgen.



En ook hiervoor geldt: niet alleen te gebruiken voor de Kerst natuurlijk!

Het doosjes is gemaakt met de alom geliefde envelop punch board. Er zijn superhandige omrekentools online beschikbaar, maar ik vind DEZE de meest handige, van het blog van Crafty Owl (er staat er ook eentje voor het berekenen van enveloppen). 

Foei, tweede oude ponsen gebruikt, maar toen ik dit doosje maakte (al even geleden), had ik mijn nieuwe circkle framelits nog niet binnen ;)






 Nou, vast iemand blij mee te maken toch?

1 opmerking:

  1. Leuk doosje, dat papier is ook een van mijn favorieten.
    Ik eet ze heel af en toe, die pepermuntjes.

    BeantwoordenVerwijderen