vrijdag 25 november 2016

Rudolf the Rednosed Reindeer ...

Rendiertjes ... ze horen echt bij de Kerst en ik vind ze altijd erg schattig. Des te leuker ook dat ze in een set zitten die Stampin'Up! dit jaar in de Najaarscatalogus heeft mét bijpassende pons. En nog leuker is dat er veel meer afbeeldingen in deze set zitten die met de pons gebruikt kan worden! Dáár houden we van, de veelzijdigheid!

Is het geen dotje?
Linksonderin zie je een afbeelding waarvan ik in eerste instantie dacht dat het een ruimtemannetje (!) was, maar het is toch echt een beertje! Met de bijbehorende stempel met het gezichtje zie je het beter.
Dus niet alleen voor kerst te gebruiken, maar voor veel gelegenheden.

Terug naar het rendier. Ik heb deze gebruikt voor mijn Kerstworkshop en er een frame-kaart meegemaakt. De handleiding vond ik ooit op internet en ik heb de maten aangepast naar de door mij gewenste maat.

Dit is hem uiteindelijk geworden:



Het tekstje heb ik opgehoogd, zoals je op de 2e foto kunt zien en het rode neusje is nogmaals gestempeld op wit met Real Red en natuurlijk goed voorzien van glitters!

Voor de achtergrond heb ik het papierblok genaamd Warmth & Cheer gebruikt. Je kunt er ook leuk nog een foto opplakken, dan plaats je de tekst op het frame. Genoeg mogelijkheden, leef je uit zou ik  zeggen :

Wil jij nog aan de slag voor Kerstmis, er is nog tijd genoeg! Aanstaande week gaat er een verzamelbestelling uit op 1 december en mocht je deze enige bundel willen meebestellen, laat het me snel weten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten