zaterdag 26 mei 2012

Vrolijke Elmo!


Ik ben er nog! Ik zag dat het alweer weken geleden was dat ik iets heb geplaatst, schandalig! De weken vliegen weer voorbij en de laatste week met het mooie weer, komt er eigenlijk ook niet veel uit m'n handen. Ik heb gelukkig nog wel wat te showen wat ik nog niet heb laten zien.

Dit kaartje voor Pepijn gemaakt, die 3 mei 1 jaar is geworden! Hij kon het zelf nog niet zeggen, maar volgens mij vond hij het wel een vrolijke kaart ;)

Ontworpen in het Silhouette programma (met de svg's die ik in de oude tijd nog heb gemaakt van de Sesamstraat cartridge) en natuurlijk ook daarmee uitgesneden. Ook al is het voor een jongen, er moest toch een beetje glitter, dan maar op de neus! Papier is natuurlijk weer van Knutselengeltje en gezichtje is eerst nog even met een embossingfolder door de Cuttlebug geweest.

1 opmerking:

  1. Inderdaad ik begon je al te missen, maar gaaf die kaart van Pepijn. Die 3 daaronder zijn ook schatjes hoor.
    Fijn weekeinde en groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen