zaterdag 2 juni 2012

Laat ...

Ik zag op deze site een leuke lente-set met o.a. een gift tag. Omdat ik tags in de praktijk eigenlijk nooit gebruik, maar ik ze ook niet. Maar ik kon natuurlijk wel in deze stijl een kaart maken. In plaats van een schildpadstempel heb ik de schildpad van Create A Critter gebruikt en wiebeloogjes erop gedaan.

Alles is gesneden met de Silhouette en de tekst met de Silhouette en sketchpen erop geschreven. Kraft papier is van Bazill, overig van Knutselengeltje. Strikje is van lint van Intratuin en stipjespapier van My Minds Eye (dacht ik, randje is al weg).

Sinds ik kaarten maak (en dat is al een aantal jaren), ben ik altijd te laat met het versturen van mijn eigen kaarten (hoe vreemd is dat!???). Dus ik zal maar eens een flinke voorraad aan gaan maken!

Fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

  1. Wat een schattige schildpad kaartjes en nu geen verjaardagen vergeten he. hahaha. Ook die hier onder staan zijn weer erg leuk.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen