zaterdag 8 oktober 2011

je eigen Pink Cat Studio stempels ontwerpen

Pink Cat studio is een bedrijf dat stempels uitbrengt, zowel in rubber als digitaal. Jullie snappen dat mijn voorkeur uitgaat naar het digitale; lekker snel!

Nu hebben ze een programma ontwikkeld waarmee je je eigen digitale stempel kan samenstellen!! Geweldig gewoon! Ik zou de hele dat wel kunnen spelen met het programma. Het is een brilliant idee!!

Hier is de link waarin je er alles over kunt lezen en waar je ook het programma zelf vindt: http://www.pinkcatstudio.com/Digital/DigiDesigner.htm. Ik zou zeggen: probeer het eens zelf. Een stempel kost $ 2,99.

Ik heb er tot nu toe 1 gemaakt en verstuurd, deze staat nu in de shop. Ik heb hem nog niet gekocht, ik wil nog leukere maken!! Hier een knip-en-plak foto van de shop:

Snoezig he?

2 opmerkingen:

  1. Thanks for mentioning my new Digi Designer Anne-Marie!! Hugs, Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor de link! Ik zal aankomende week eens kijken.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen