zondag 22 april 2012

Layout ... een soort dan

Nog nooit gedaan (er moet ook niet nog meer op mijn wensenlijst komen!) is een layout maken. Je kunt alle kanten ermee op natuurlijk en het lijkt me ook erg leuk om te doen, maar ik heb er het geduld niet voor. Ook heb ik al jaren niet eens meer mijn foto's af laten drukken, dus ik zou niet weten waar te beginnen. Het zal wel een keer een kant-en-klaar boek worden.

Toch heb ik een soort van layout gemaakt. De juf van Floor wilde twee leuke voorkantjes voor saaie witte klappers. Ik heb lang zitten dubben wat het moest worden, want op zo'n grote vlakken werk ik nooit. Ook vind ik het al snel druk worden en aangezien de ondergrond een stipjes designerpapier was, heb ik niet teveel kleuren hier gebruikt.
De foto's zijn niet zo scherp, maar ik was al onderweg ermee en heb toen snel even wat plaatjes geschoten zonder beter op te letten!



Vrolijk zijn ze en ze was er blij mee, dus missie geslaagd! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt geweldig geworden!!! De juf zal vast blij zijn met zo'n mooie klapper!!!Straks willen alle leerkrachten zo'n mooie voorkant op hun klapper! hahaha.

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou echt top hoor zijn heel goed gelukt....echt heel schattig!!!!
    De juf zal wel opkijken.....

    hart,groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heel mooi hoor en die juf kan heel blij zijn hiermee. Dat uiltje met strikje is zo lief. Leuk bedacht en dat brengt me op het volgende; maak jij nooit een layout met foto van je kinderen? Als ik dit zo zie zal een layout met foto ook heel erg mooi worden. Dus weer een uitdaging erbij. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn erg leuk geworden!! Super!
    De juf zal er vast heel blij mee geweest zijn!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen