zaterdag 6 oktober 2012

Nog twee nachtjes slapen ...

Dames en heren; nog 2 nachtjes slapen en Stampin'Up! is officieel gestart in Nederland, JOEHOOOOOEEEE!

En ... ik ga demonstratice worden!! Lijkt me gewéldig leuk, kan niet wachten! Meer info volgt volgende week - het is nog even zoeken naar alle juiste informatie voor Nederland - dus houd m'n blog in de gaten!

Waarschijnlijk kent iedereen SU! inmiddels wel, maar voor diegenen voor wie het nieuw is: ze verkopen alles waar ik (en ik denk heel veel met mij) verslaafd aan ben: papier, stempels, lintjes, ponsen, glittertjes ... teveel om op te noemen!!! Het werkt zoals bijvoorbeeld Tupperware werkt: met party's bij mensen thuis (dus niet te koop in de winkel). Hier een link van de catalogus van dit moment (je bent gewaarschuwd ... het is gruwelijk ... LEUK):
http://204.228.150.61/catalogs/flash/en-GB/20121001_120dk48_AC/index.html#/1/zoomed.

Mochten jullie het leuk vinden om een party bij mij of jou thuis te doen (of bij je moeder, tante, buurvrouw, collega), stuur me dan een mailtje! Het adres staat rechsboven. Het is een gezellige avond met een leuk workshopje en uitleg over de producten. Ik woon in Groesbeek bij Nijmegen, maar alles is  bespreekbaar.

Ik ben al druk bezig met het opruimen van al m'n spullen om ook ruimte te maken voor nieuwe spullen, want je moet als demonstratice natuurlijk ontzéttend goed eerst alles zelf uittesten!!! Heel vervelend, maar wat moet ... dat moet! Je moet er iets voor over hebben!

Om jullie alvast 'lekker' te maken, hier wat geweldige blogs van dames die met SU! producten werken:

Ik ben er helemaal klaar voor!! Tot snel!

1 opmerking: