dinsdag 12 februari 2013

Omdat het bijna Valentijnsdag is ...

een heel klein cadeautje van mij voor jullie!

Als je deze week (tot zaterdag 16 februari 12.00 uur in de middag) een bestelling plaatst vanaf EURO 60,00, mag je niet alleen een SAB cadeau uitkiezen (voor iedere 60 EURO natuurlijk) uit de speciale SAB catalogus, maar hoef je ook geen EURO 5,95 verzendkosten te betalen, die betaal ik voor je!
Vanwege de grote interesse in de nieuwe catalogus en natuurlijk de SAB actie kan het alleen zijn dat de levertijden iets langer zijn dan gebruikelijk.

HIER! nog een keer de link naar de catalogussen inclusief de geweldige SAB folder!

Ik ben lichtelijk gewond (gewond is een groot woord hoor): Job - de hond - zag in het bos mijn hand aan voor een stok, dus de hand is een beetje dik. Ik had een leuk Valentijn projectje willen maken voor deze actie, maar helaas dat gaat niet lukken. In plaats daarvan een leuk project van Dawn Griffith, één van mijn favoriete demo's uit de US, ze heeft altijd erg leuke ideetjes en zeer goed te volgende video's!

Valentine Lollipops

En hier de link naar de tutorial! Snoezig he?

Fijne Valentijnsdag!

1 opmerking:

  1. Beterschap! En toch de hond maar het verschil tussen een stok en je hand leren.

    BeantwoordenVerwijderen