zaterdag 2 februari 2013

Ritter doosje met SU producten uit SAB en Spring Catalogus

Zoals beloofd hier alvast een voorbeeldje gemaakt met Stampin'Up producten uit de SAB folder en uit de Spring Catalogus.

Ik heb zoveel tutorials op een grote berg opgeslagen, dat ik deze dus niet meer kan vinden, maar ... ik kom hem vast wel weer tegen en dan plaats ik de 'eigenaar' erbij. Het was volgens mij een Duits blog (tegenwoordig zit ik veel op Duitse blogs van SU demo's, ze hebben leuke dingen om te bekijken!).
Dankzij Gerda heb ik het origineel gevonden (bedankt meid!) en wel hier. Erg leuke site en veel doosjes en leuke andere ideetjes! Ik heb overigens de opening naar boven, maar waarschijnlijk is het de bedoeling ze naar binnen te doen, zodat ze er niet uit kiepen!



Het basispapier en lint zijn in de kleur Crumbcake (kraft papier) en dat is en blijft toch wel mijn favoriet (manlief vindt het een saaie kleur, nou ja zeg). Je kunt het met zoveel combineren: licht- of felroze, bruin, creme, groen (old olive is prachtig erbij) en hier met nog een favoriet 'Summer Starfruit'! Het designpapier is uit de Sale-A-Bration folder (ja ja ... gratis dus ...) en heet 'Sycamore Street' (12 sheets dubbelzijdig) en de embossingfolder is uit de Springcatalogus. Ik vind hem enig, heb er ook al kaartjes mee gezien met bijtjes erbij, schattig! Het kleine labeltje op het mini ritter doosje is óók uit de SAB folder en de daarbij behorende stempelset ook ... Zien jullie het nu ... je wilt dit toch niet missen??? Heb je vragen over de huidige acties of wil je zo'n leuk demo-pakketjes al hieronder ontvangen?? Mail me dan en ik zal al je vragen beantwoorden! Kleine aanvulling: het demo pakketje is bedoeld voor een gastvrouw (hostess) die een party wil houden ;)

4 opmerkingen:

  1. Enig Anne-Marie!!!! Ik vind crumbcake ook zo'n geweldige kleur. Je kunt het inderdaad overal mee combineren.Vraagje... vallen de Rittertjes er zo niet uit?? En wat een schattige demopakketjes....
    Ik wil, ik wil.... zoveel!! zucht!

    liefs,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne-Marie,
    Hele leuke creaties zijn dit en dat kraftpapier vind ik heel mooi. Zoals je zegt je kan het overal mee combineren en ook dat gratis papier is heel mooi. Een Toppertje deze creatie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal toppie Anne-Marie!
    Je hebt altijd van die leuke projecten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen