dinsdag 17 januari 2012

Beterschap!

Toen ik deze tutorial zag op Youtube, wist ik dat ik het wilde uitproberen.
Hier is de link: http://www.youtube.com/watch?hl=en&v=ipaASMsZe4w&gl=US. De kaart in dit filmpje vond ik niet geweldig, dus die heb ik gelaten voor wat het was. Ik heb maar weer het zustertue Bugaboo van stal gehaald, blijf haar leuk vinden. Basispapier is van Knutselengeltje, Designpapier lag nog wat van. De dies en stempels zijn van MFT, die aan de binnenkant van Whimsy. Het plaatje is ingekleurd (langer geleden al, dus nog voor m'n cursus!) met Copics/Promarkers, het lint is van Reasonable Ribbon en de randpons op één van de kaarten van Martha Stewart. De grijze bloem heb ik een beetje met van alles gefreubeld.

1 opmerking:

  1. Gaaf! Die staat ook nog op mijn lijstje!
    De jouwe is goed gelukt.

    Liefs,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen