woensdag 18 januari 2012

Knuffeldoekje

aanvulling: dankzij Gerda is nu de goede link toegevoegd! Bedankt Gerda!!
Sinds ik naailes heb gehad, kijk ik zeer regelmatig op blogs die hiermee te maken hebben en ben ik op zoek naar makkelijke tutorials. De site van Zusje B is erg leuk (link: http://zusjeb.blogspot.com/ en je kunt er leuke ideetjes opdoen. In de rechterbalk van haar blog staan een paar beschrijvingen, o.a. van dit knuffeldoekje. Neem eens een kijken, erg leuk!

De voorkant is gemaakt van een stofje waarvan ik geen idee heb hoe ik eraan ben gekomen (ik heb een doos vol lapjes) en de achterkant is tweekleurig fleece (dat zie je hier niet, maar de voorkant is roze en de achterkant is groen) die ik laatst in een geweldige stoffenzaak in Oosterhout (Gld.) heb gekocht. De lintjes liggen in mijn la hier, omdat ik ze toch gebruik voor mijn kaarten en doosjes enzo. Ik heb ook een jongensmodel gemaakt, maar die is al naar neefje Pepijn. Het is goed dat hij nog niet zo kieskeurig is, want die is nog iets schever gestikt dan deze ;) Maar ja, ik moet toch ook nog oefenen!

2 opmerkingen:

  1. Leuk en lief knuffeldoekje. Alleen je link is de verkeerde! Dat is de link van het vorige project!

    Liefs, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk datjehem gemaakt hebt, goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen