zaterdag 28 januari 2012

Weer een knappe verpleegster en een nieuwtje!

Zo, daar zijn we weer na ruim een week afwezigheid. De dagen vliegen voorbij en ik had wat opdrachten die af moesten.

Een ervan was deze beterschapskaart. Het moest voor een man zijn (gelukkig niets ergs, alleen een vervelende operatie, is nooit leuk). Kaarten voor mannen blijf ik lastig vinden, want voor ik het weet zit er al een bloemetje, strikje of bling bling op. Maar deze is dacht ik mannelijk genoeg en anders hoor ik het graag van de ontvanger ;)

Ik had geen foto gemaakt, omdat de camera kuren blijft hebben (toch eens sparen voor een nieuwe), maar gelukkig had de opdrachtgever (mijn groot-afnemer collega Désiré, bedankt Dees) nog snel een foto gemaakt!

De enige digitale stempels is van Bugaboo. Ze lijkt familie van die andere verpleegster!
Basis witte papier is van Knutselengeltje, kraft een keer meegenomen van een beurs, het is bruiner dan de normale die ik heb en designpapier ben ik even kwijt. Lint is van Wildorchid Crafts. De tekst hoort bij de stempel, ik vind hem geweldig! De afbeelding is ingekleurd met Copics.

En nu het nieuwtje: ik hoorde van internetvriendin Margret dat zij de Cameo had gekocht. Ook een collega heeft hem gisteren ontvangen en ik kwijlde al bij de gedachten. Ik ben ook blij met mijn Cricut hoor, maar deze snijdt nog gedetailleerder! Toen ook internetvriendin Gerda ervoor warm liep en zij beide mij adviseerden mijn Cricut plus cartridges te koop aan te bieden, was ik snel om. De cartridges zijn verkocht en van dat geld kon ik de Cameo kopen. Mocht iemand nog interesse hebben in de Cricut Expression, mail me dan, want hij is nog te koop. De Cameo is onderweg, joehoeeee! Dus binnenkort meer erover! Fijne avond en weekend nog!

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Anne-Marie en de zieke zal er zeker heel blij mee zijn.
    leuk nieuwtje trouwens en gefeliciteerd.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart. Vind de stempel énig! ( ps ben zelf verpleegster) Ken de cameo niet, heb een cricut expression. Moest je nog mensen weten die hun cartridges verkopen....
    liefs en succes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen