dinsdag 16 februari 2016

Project Tas deel 2


Maandag 15 februari ben ik begonnen met mijn 'Project Tas'. Je kunt alles lezen over hoe het begon in mijn blogbericht van deze datum.

Vandaag een kaartje in dezelfde afmeting 9 x 10.5 cm. Ik heb kozen voor de kleuren Smokey Slade met een beetje Pear Pizzazz. Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset 'Birthday Blooms' uit de Voorjaarscatalogus op blz. 9. Het is een prachtige set en hoort bij mijn favoriete papier 'Birthday Bouquet DSP'. De bloemen gestempeld met Stazon en ingekleurd met inkt en een beetje water op 'Watercolor Paper'. Natuurlijk moest het een beetje blinken dus ook hier is weer de 'Wink of Stella' glitterstift gebruikt. Het achtergrondpapier komt uit de Stack 'Natural'.


Zo, weer een vakje gevuld in mijn tas. Ben je er weer bij de volgende keer? Gezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten