zaterdag 6 februari 2016

Workshops!

Omdat het misschien niet iedereen opvalt, laat ik hieronder nog een keer de cursussen zien die ik in de maanden februari en maart geef. Ze staan ook op het tabblad 'workshops', maar ik we ze graag nog een keer onder de aandacht brengen.

Wil je je inschrijven, mail me op annemariejeukenvissers@yahoo.com!

Zit er iets voor je bij, maar past de datum niet, zorg dat je met een groepje bent en we boeken gewoon een andere avond!


Kaarten Trio
Wenskaarten ... Kaarten maken heeft soms nog wel eens een oubollig karakter en ik laat je zien dat dit totaal achterhaald is! Kaarten maken is hip en trendy en je maakt het in je eigen stijl met alle materialen die ik in huis heb!


Data:
22 febr. van 10.00 tot 12.00 uur
24 febr. van 19.30 tot 21.30 uur.


Cadeaudoosje met 2 kaarten en enveloppen
Cadeautjes krijgen is leuk, maar geven is eigenlijk nóg leuker. En zelfgemaakt … daar kan niks tegenop! We maken vandaag dit leuke cadeaudoosje met 2 kaarten erin. 
Je kiest zelf je kleurtjes en papier!

Data:
15 febr. van 10.00 tot 12.00 uur
17 febr. van 19.30 tot 21.30 uur.
14 maart van 10.00 tot 12.00 uur
23 maart van 19.30 tot 21.30 



Tea-time!
We gaan vandaag aan de slag met de geweldige lijn ‘Have A Cuppa’, alles in het teken van thee (koffie mag ook) drinken! Laat je verrassen met de geweldige producten in deze lijn (zie impressie-foto):Data:
7 maart van 10.00 tot 12.00 uur
9 maart van 19.30 tot 21.30 uur.
30 maart van 19.30 tot 21.30 uur
31 maart van 19.30 tot 21.30 uur.


Project Life
Liggen er bij jou ook nog stápels foto's in de kast te wachten om ingeplakt te worden? Of erger nog ... ze zijn niet eens afgedrukt, maar staan nog op de pc of op een USB-stick? Heel herkenbaar! Maar zo zonde van die leuke foto's!
Of misschien lijkt het je wel leuk om een soort foto-dagboek bij te houden van het hele jaar, zodat je later kunt terugkijken hoe je leventje in een bepaalde periode er ook alweer uit zag!
Dan heb ik de ideale oplossing voor je, nl. 
Project Life!

Kosten: EURO 15,00
Data: 29 febr. van 10.00 tot 12.00 uur en 2 maart van 19.30 tot 21.30 uur


Voor alle workshops geldt:
  • Kosten per workshop: EURO 10,00 (tenzij anders aangegeven).
  • Je kunt je tot uiterlijk twee werkdagen vooraf aanmelden via de mail: annemariejeukenvissers@yahoo.com. Vermeld even om welke workshop en welke dag het gaat. 
  • Voor afmelden geldt minimaal 2 dagen.
  • Bij minimaal 2 personen gaat de workshop door, maximaal 6 per workshop.
  • Wil je graag één van deze leuke workshops volgen, maar liever op een andere datum? Of heb je zelf een leuk project in je hoofd? Neem contact met me op voor de mogelijkheden.
  • Betaling: contant.
  • Locatie: bij mij thuis in Groesbeek. Wil je liever op locatie, vraag naar de mogelijkheden.
  • Wil je graag de catalogus bestellen (4,95 of gratis als je een workshop host), producten bestellen of misschien wel  informatie over demonstratrice worden ontvangen? Laat het me weten en ik leg het je allemaal graag uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten